torsdag 13 juni 2013

12 år med husse

Det är en stor dag idag. Jag har nämligen bott här i precis 12 år idag. *jamar lyckligt*
Tänk, tolv år sedan husse kom körande ut på landet och hämtade mig. Visserligen var jag lagom pigg på att bli nedplockad från mitt äppelträd och bilresan var ju inte heller någon höjdare. Men jam så kul vi har haft det sedan dess. Visserligen har vägen ibland varit väldigt taggig och jobbig, men idag är du den bästa hussen i världen! Jag vill för alltid stanna kvar hos dig. Jam på det!

Här ligger vi intill mitt favorithörn.

En idolbild på mig och husse. I bakgrunden - mitt favorithörn.

Tatueringen som husse skaffade för min skull. *sniff*

En nosbuff, säger mer än tusen jam.

För katten husse som du ser ut i pälsen.
Låt pappa Sippo få hjälpa dig lite.

Husse och jag.

Husse och jag utanför favoritgrannen. Det är hon som fotar oss.

Här ligger vi på mitt favoritbord. Eh, jag ligger där alltså, inte husse.
Han fick inte plats.


10 kommentarer:

  1. Ett stort grattis till er :)

    Hoppas ni får många fina år till ihop.

    Carina & Gnestakissarna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar tackar. Vi jamar och bockar så mycket.

      Radera
  2. Grattis på Hussedagen!
    "Jam må ni leva uti hundrade år tillsammans"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jam och bock. Vi hoppas på hundra år vi med.

      Radera
  3. Grattis till er båda! Så mycket fina bilder på er! Förstår att ni firar extra idag <3 för det bästa är ju att ni har varandra.Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Ja, så länge vi har varandra så kommer allt vara bra.

      Radera
  4. Svar
    1. Hihi. Han var rätt lättlärd min husse.

      Radera
  5. Jamars grattis till dom 12 åren tillsammans, Tassarna upp!
    Det riktigt märks att ni gillar varandra, mjau

    Tass i tass

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack. Ja, vi trivs jättebra tillsammans.

      Radera